Сьогодні в малій залі засідань районної ради відбулася нарада із селищним та сільськими головами щодо участі в проєктах

нарада 09.01.20Сьогодні в малій залі засідань районної ради відбулася нарада щодо участі у конкурсі субпроєктів зі зміцнення центрів первинної медичної допомоги, який оголосив Український фонд соціальних інвестицій (діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 740 від 28.04.2000) та в обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ».

У заході взяли участь голова районної ради Олена Клименко, голова районної державної адміністрації Віталій Кіян, перший заступник голови районної державної адміністрації Сергій Федченко, начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, з питань цивільного захисту та економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Юрій Ханейчук, головний лікар КНП «Борівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Борівської районної ради Харківської області Наталія Павленко, селищний та сільські голови району, фахівці виконавчого апарату (секретаріату) районної ради.

На початку засідання Віталій Кіян привітав всіх присутніх з новорічними та різдвяними святами, а також висловив сподівання на активну участь громад району в написанні проєктних заявок.

Олена Клименко проінформувала присутніх про те, що з 15 січня 2020 року розпочнеться прийом проєктних заявок на участь в обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ».

Крім того, довела до відома присутніх, що конкурс субпроєктів зі зміцнення центрів первинної медичної допомоги проводиться у рамках проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури. Покращення первинної медицини у сільській місцевості (УФСІ VIІ)», який фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Німецький банк розвитку KfW.

А також наголосила на основних положеннях проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури – поліпшення первинної сільської медицини (УФСІ VII)». Основною його метою є зміцнення центрів первинної медичної допомоги шляхом сприятливої для пацієнтів та енергоефективної реконструкції підрозділів ЦПМСД і постачання медичного обладнання.

Основні умови участі у конкурсі

При визначенні та реалізації субпроєктів УФСІ буде враховувати наступні ключові засади:

1. Субпроєкти можуть впроваджуватись у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях та у підконтрольних Україні районах Донецької та Луганської областей.

2. На конкурс можуть бути подані об’єкти наступної типології:

- центр первинної медичної допомоги;

- амбулаторія групової практики (вся будівля або її частина);

- амбулаторія монопрактики (вся будівля або її частина);

- пункт здоров’я.

3. Ці об’єкти та відповідні земельні ділянки повинні знаходитись у державній або комунальній власності.

4. ЦПМСД, до складу якої входить підрозділ, що подається на конкурс, повинен мати укладений договір з Національною службою охорони здоров’я.

5. Обов’язковою умовою участі у конкурсі є наявність затвердженої відповідним органом місцевого самоврядування бюджетної програми на поточний рік, спрямованої на розвиток первинної медичної допомоги.

6. Впровадження субпроєкту не повинно мати негативного соціального та екологічного впливу.

7. Максимальний бюджет ремонтних робіт у рамках субпроєкту не повинен перевищувати еквіваленту 300 000 євро.

8. Місцева громада та місцева влада мають бути залучені до підготовки субпроєктів через ініціативну групу - Партнера з впровадження субпроєкту (ПВСП) і бути готовими, за підтримки УФСІ, брати активну участь у підготовці, впровадженні та забезпеченні подальшої життєздатності субпроєкту.

9. Власники (балансоутримувачі) об’єктів мають гарантувати подальше утримання об’єкту без зміни функціонального призначення не менш ніж 15 років після впровадження субпроєкту, а також взяття на облік вартості ремонтно-будівельних робіт та обладнання, які будуть виконані/поставлені у результаті впровадження субпроєкту.

Для орендованих приміщень додатково вимагається подання гарантійного листа про укладання договору оренди на 15 років, у разі інвестування коштів з боку УФСІ, та згода з положенням, яке буде включене до Рамкової Угоди і передбачатиме відшкодування УФСІ власником об’єкта повного обсягу вкладених інвестицій у разі розірвання угоди про оренду раніше, ніж через 15 років після завершення робіт.

10. Вони також повинні взяти на себе зобов’язання щодо:

- надання УФСІ усіх документів та інформації, необхідних для виготовлення (коригування) проектно-кошторисної документації (ПКД);

- оперативного (впродовж 5 днів) затвердження ПКД після її розробки та отримання позитивного висновку будівельної експертизи; 

- отримання необхідних дозвільних документів та сертифікатів, пов’язаних з будівництвом та введенням об’єкта в експлуатацію;

- підключення об’єкта до інженерних мереж та оплати комунальних послуг під час будівництва/реконструкції/капітального ремонту об’єкту за власні кошти;

- забезпечення постійного підключення об’єкту до інженерних мереж згідно з Технічними умовами та за власні кошти після завершення реконструкції.

11. Технічний стан будівель має дозволяти проведення будівельних робіт у стислі терміни. Перевага надаватиметься наступним об’єктам:

- які експлуатуються;

- на яких можна реалізувати комплексні енергоефективні заходи;

- що потребують менших інвестицій на м2 площі будівлі та на одного бенефіціара;

- щодо яких є актуалізована проєктно-кошторисна документація.

Попередній досвід взаємодії з УФСІ та готовність власників (балансоутримувачів) об’єктів до можливих додаткових інвестицій вважатиметься перевагою.

Більше того, Олена Клименко наголосила на необхідності залучення до участі у проєкті місцевих громад та органів місцевого самоврядування через ініціативну групу – партнера з впровадження субпроєкту. Для цього необхідно:

- організувати та провести форум громади з метою обговорення та погодження наміру взяти участь у Проєкті УФСІ та обрання членів Партнера з впровадження субпроєкту (ПВСП);

Партнер з впровадження субпроєкту (ПВСП) – 3-5 представників територіальної громади, людей, уповноважених форумом громад, представляти інтереси громади, займатись підготовкою та впровадженням субпроєкту (включаючи проведення тендерів на будівельні роботи та підписання договорів). Голова ПВСП обирається членами ПВСП з їх числа.

- документально оформити відповідні рішення форуму громади;

- подати до УФСІ заповнену форму субпроєктної пропозиції (СПП) з усіма необхідними документами, включаючи:  

- заповнену форму СПП;

- засвідчений підписом та печаткою (у разі її використання) власника об’єкта Витяг з Протоколу форуму громади, що підтверджує рішення брати участь у конкурсі субпроєктів та обрання членів ПВСП разом з реєстраційним переліком учасників форуму;

- лист-доручення голові ПВСП, з підписом та печаткою (у разі її використання) власника об’єкту, в якому засвідчуються його повноваження щодо виконання функцій замовника будівництва (у довільній формі);

- копії бюджету територіальної громади та бюджету відповідної області на 2019 рік, копія проєкту бюджету на 2020 рік;

- копія договору закладу, структурний підрозділ якого подається для участі у конкурсі субпроєктів, з Національною службо здоров’я України;

- копія бюджетної програми, спрямованої на розвиток первинної медичної допомоги у поточному році;

- копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт та на відповідну земельну ділянку.

- копії технічного паспорту БТІ/звіту з технічного обстеження/іншої інформації, необхідної для розробки ПКД/актуалізованої ПКД (за наявності);

- фото об’єкта (2 зовні та 3-4 всередині);

- штатний розклад підрозділу ЦПМСД, що подається для участі конкурсі;

- гарантійний лист (и) від власника (балансоутримувача) об'єкту про збереження об'єкту у власності, про подальше утримання об’єкту без зміни функціонального призначення протягом щонайменше 15 років, а також взяття на облік вартості ремонтно-будівельних робіт та обладнання, які будуть виконані/поставлені у результаті впровадження субпроєкту.

Для орендованих приміщень, у разі інвестування коштів з боку УФСІ, гарантія укладання договору оренди на 15 років та згода з положенням, яке буде включене до Рамкової Угоди і передбачатиме відшкодування УФСІ власником об’єкта повного обсягу вкладених інвестицій у разі розірвання угоди про оренду раніше, ніж через 15 років після завершення робіт.

- гарантійні листи від власника (балансоутримувача) об'єкту, які підтверджують зобов’язання щодо: надання УФСІ усіх документів та інформації, необхідних для виготовлення (коригування) ПКД; оперативного (впродовж 5 днів) затвердження ПКД після її розробки та отримання позитивного висновку будівельної експертизи; отримання необхідних дозвільних документів та сертифікатів, пов’язаних з будівництвом та введенням об’єкта в експлуатацію; підключення об’єкта до інженерних мереж та оплати комунальних послуг під час будівництва/реконструкції/капітального ремонту об’єкта за власні кошти; забезпечення постійного підключення об’єкту до інженерних мереж згідно з Технічними умовами та за власні кошти після завершення ремонту.

Кінцевий термін подання субпроєктних пропозицій та запитуваних документів – 31 січня 2020 року.

На завершення наради заступник начальника відділу в Борівському районі Головного управління Держгеокадастру в Харківській області Тетяна Саламаха проінформувала всіх присутніх про створення реєстру спільної власності майна.

Додаткова інформація