Електронний кабінет роботодавця

Сервіс електронні кабінетиДержавна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів,  запровадила  сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця»*.

«Електронний кабінет роботодавця» - це інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Сервіс розташований на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua, для реєстрації необхідно натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);

після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;

Роботодавець отримує можливість подавати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснювати добір працівників шляхом перегляду резюме та дізнатися про:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених Вами вакансій;

- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.

Крім того, для покращення взаємодії служби зайнятості з роботодавцями, проводиться онлайн анкетування, яке знаходиться у вкладці «Опитування».

За більш детальнішою інформацією можна звернутися до відділу надання соціальних послуг у Борівському районі Ізюмського МРЦЗ за адресою: вул. Поштова, 4б або за телефоном (057-59) 6-10-57.

_____________________
*Борівська районна рада лише розміщує на своєму сайті інформаційні оголошення та не несе відповідальності за їх зміст та достовірність.

 

Додаткова інформація